onsdag 3 november 2010

Glad


Har precis haft ett besök av en såååå himla trevligt par. Dem ska testa att ha Viggo ibland...hoppas han sköter sig nu. Hade tänkt att åka till gymmet men få väl "skäll" av Fredrik om jag börjar träna för tidigt eller få skylla på honom för att jag egentligen orkar inte åka i väg i detta "skitvädret"...jag få väl titta på Hem till gården i stället...hah..hah...sitta i min soffa med virkningen i handen. Hoppas Viggo har roligt nu han behöver lite uppmärksamhet och kärlek " pojken"...det är lustigt att med vissa människor klickar det bara helt underbart.Just det ska bara äta godis på lördagarna det måste jag ju klara "tycker jag"...sluta äta helt går inte.....en godis rotta som jag klarar det inte.....bilder på prästkrage...det vackraste blomman jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar