torsdag 30 september 2010

Ibland



Ibland få man sån där längtan att få lukta på babysar...jag skulle vilja låna en babys..ingen som kan låna????Dem doftar nytt...kärlek... På bilden Elsa och jag vi är i Turkiet....Fredrik fick läsa Höna Pöna hundra gånger....I dag bli det träning..har dock lite ont i tanden som inte finns...
Längtar efter nästa semester...vill åka utomlands efter jul...vill åka till Köpenhamn innan jul....
Viggo rullade i hästskit i går så han stinker ......ingen babys lukt där nej...fast valpar doftar gott
Min dofta gott lista kommer här
1.Babysar/min älskling förstås
2.Mamma
3.När man eldar
4.Vanilj
5.Kanelbullar och ny bakad bröd
6.Finland...fråga mig inte men luktar annorlunda
7. valpar och kattungar
8.Tjära
9.min älsklings parfym
10.såpa,klorin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar