fredag 3 september 2010

Rörigt

Det är rörigt ibland i mitt huvud...jag vill göra för många saker och känner mig stressad att jag inte har tid...jag vill ha ett hus i Toscana...jag vill hinna plugga italienska...jag ska träna tillräckligt...måla mina tavlor...virka mina mössor...motionera hundarna..umgås med familjen...åka till finlad...gå på fest...umgås med mina vänner vilket jag aldrig gör...gå på teater med Vera...spara...fixa håret...sova tillräckligt..jobba...vad har ...inreda huset...planera semester...planera schemat till nästa perioden..Elsas schema....jag känner mig kostant jagad av allt...ibland längtar jag tilleb liten stuga mitt i skogen där jag kan gömma mig fast förtmodligen skulle jag få spader efter en dag....jag måste ha aning ADHD jag väntar på hela tiden att något stort ska hända ..andra tittar på fotboll det intresserar mig inte ett dugg...jag tänker ta mina jogginskor på mig och springa min runda. Jag har jobbat med Gabriel i dag...bra dag lugnt och skönt.Tänk om man ibland kunde stänga av sig själv...med fjärkontrollen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar