torsdag 2 september 2010

En av favorit låtarna

Din skugga


Text: J. Berg

Musik: J. Berg

Text

Jag minns en dröm om snö

Det är svårt att se dig

som en glasbit i en vattenpöl som frös



Jag väntar utanför

för att få se dig

Jag behöver din kyla nu

behöver din svala hud



Jag blir din skugga

Jag blir den du aldrig ser

Låt mig bli din skugga

Jag skadar dom som ler

åt dig, din skugga

Jag blir ögon på din rygg

Låt mig bli din skugga

och du bli min



Jag minns en dröm om snö

innanför kragen

som snöbollar i händerna

som frös



Jag väntar utanför

för att få se dig

Jag behöver din kyla nu

behöver din svala hud



Jag blir din skugga



Jag blir din skugga

Jag blir den du aldrig ser

Låt mig bli din skugga

Jag skadar dom som ler

åt dig, din skugga

Jag blir ögon på din rygg

Låt mig bli din skugga

och du bli min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar