onsdag 22 september 2010

Träna

Äntligen börjar jag känna mig frisk från min förkylning och jag kan börja träna igen.
Jag ska försoka träna varje dag.....japp varje dag...har fyllt skåpet med vitaminer så att min kropp orkar.
Måste bara planera min tid bättre.Älskar hösten så det få blir Power walk på morgonen hinner nog inte mer än 30minuter men det få räcka...kvällen få jag köra pass på friskis...Afro eller gym.....hinner jag inte så få jag köra med Crosstrainer hemma. Jag har haft fullt upp i dag..städat gått ut med hundarna ...skulle åka till Nello också men känner att jag hinner inte...det få blir i helgen.
Jag ska jobba två dagar nu....jobbet är tungt...mest mentalt ...efter en dag på häktet är jag helt tom i huvudet...och krafterna ta slut...ska försöka att inte stressa så mycket...det är inte lätt...inte där som det är just nu och alltid varit.MIN VITA INREDNINGPERIOD ÄR LITE ÖVER... fast inte helt vill helst ha nya vitrinskåp eller hyllor till vardagsrummet...nej nu måste jag snart hämta Vera från stationen....och Elsa vill åka till Hälla....sen bli det sola med Hanna....Idol...ut med hundarna..träna...mera tid!!!Vad finns det att köpa???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar