lördag 11 september 2010

Vem kan sova


God morgon....det är omöjligt att sova....jag hostar och kan inte få luft när jag ligger ner...känns som jag har fått lungiflammation igen...det är bara gå till farbror doktorn. Jag körde Edla klockan halv sex till Hanna dem ska åka båt till suomi i dag...Jag har roat mig att beställa (köpa)gammal filmer från CDON...Så nu Vera ska vi ha filmkvällar med gamla klassiker..det var bättre för...alla var så "sofistikerade"mina älsklingar sover...Viggo stannar han ska ingenstans...vi kan inte leva utan den klumpiga hunden...vår lilla klumpeduns...han fångar flugor med munnen och sen blir han rädd när dem flyger in hans mun...smart vad? I dag ska jag och Elsa ha...sköta hundar dag....vi ska bada "chippen"klippa klorna...borsta Viggo...ge dem lite köttbullar och kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar