onsdag 8 september 2010

Sjuk igen

Nu är jag sjuk igen...jag tycker att jag är konstant sjuk...Vera är hemma med svullna halsmandlar och feber...själv är jag snorig...ögonen rinner jag...har hostat hela natten. Känns som min immunförsvar har blivit hundra gånger sämre. När jag var lite var jag ALDRIG sjuk jag tror atta mamma var hos doktorm med mig engång...mitt immunförsvar har blivit skiit efter jag började jobba på Salberga...när jag jobbade på hotellet var jag aldrig sjuk....det kanske är någonting i luften där eller så är jag bara klen ....och gammal.
Jag har varit uppe hela natten eftersom jag hostar och hostar...väntar på att Elsa ska vakna så skickar jag henne i skolan...sen ska jag försöka sova bort min förkylning. Edla kommer i morgon hoppas jag blir bättre så jag kan vara roligare sällskap...tråkigt att jag inte kan träna det är Afro pass i kväll det var så himla roligt...ingen svårt alls.....alla borde prova...

1 kommentar:

  1. Men Minna...inte nu igen...sjuk...tråkigt...
    Jag hoppas du kryar på dig snart...så vi kan ses...
    ♥ kram ♥

    SvaraRadera