onsdag 15 september 2010

Kaos i garderoben

Jag tittade precis in i Elsas garderob...haha...hah den flickan har alltid städat i rummet men garderoben...det var kaos...och såååååååååååå mycket kläder....jag ljuger inte minst 100 t-shirts....toppar...klänningar...jeans...hon använder plaggen en minut sen byter hon...har försökt rensa en del ge jag till Lia...en del få myrorna..vissa plagg kan man sälja på Tradera...hon behöver inga kläder!!!!!Jag är fortfarande förkyld men det är lite bättre. Jobbade i går men är ledig två dagar nu sen jobbar 4dagar. Jag har inte ätit godis....fast fick rosor och finaste choklad frå Fredrik i går...kan ju titta på asken alla fall...vågen visar -1,5 kg...jag ska ner till mina 55 kg få ta den tid den ta nu...jag få uppdatera då och...då..godismaget ska bort. I morgon ska jag träffa en tjej som kan ha Viggo lite då och då det vore bra...hon vill inte ha hund på heltid men saknar att ha en hund i sitt liv....Jag fick världens finaste skor av Fredrik i helgen...älskar dem så sköna och snygga. Jag känner mig glad och lycklig i dag.......I kväll blir det utvecklingsamtal med Elsas lärare..och föräldramöte....Jag har målat lite bilder kommer snart.puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar