torsdag 30 september 2010

Tandläkare

Har precis kommit hem från tandläkaren......jag slutar andas när jag kommer dit hatar det....jag gillar min tandläkare hon är finsk Virpi....jag känner mig trygg med henne men ändå slutar jag andas. Jag biter käkarna ihop på nätterna konstant och då få jag sprickor i tänderna inte så bra...bettskena hjälper inte så mycket. Jag tog ut en visdomstand i dag...4 bedövnings sprutor..så nu dreglar jag..fint..fint.
Jag har lagt tusentals kronor på mina tänder....roligare kan man ha för dem pengarna.
Jag opererade bort en knöl i munnen ...på käkkirurgen och tur var det var ingentig...så skönt men funderar alltid lite extra  när man gör sånt...I dag är jag ledig...ska åka till Lia och färga "rötterna"...sen ska jag virka och träna och umgås med familjen..det är min helg nu eftersom jag jobbar i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar