måndag 13 september 2010

Morgon

I morgon ska jag jobba...jag få må som jag mår. Annars är allt bra...känner mig glad men det finns saker som jag vill fixa...men show me the money...jag vet Fredrik ...jag ska inte prata om pengar...men det här är lyx saker...sådana som man kan leva utan fast inte..typ nya vitrinskåp...säng...skönhets behandlingar,massage,Pelle Petterson jacka...kan inte släppa den..åka till Finland....nytt hår....fettsugning...skojar bara...ingen godis har jag ätit...vissa tycker att vad då 1 1/2 halv det är ju inget men för mig är det bra början.....hoppas att jag kan träna på torsdag...skaka lite på rumpan...afro passet...I want to be a Shakira....måste lära magdans,italienska,spanska...kickboxning....Elsa kom hem precis..hon var hungrig som f.....hon gör härliga ostfrallor med massa ost i mikron..själv ska jag ha en nyttigt smoothie ...gott det också...massor med C-vitamin...Vill gå på teater också det är så där sofistikerad....ska kolla faktiskt nu vad Västerås har att erbjuda...adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar