söndag 22 maj 2011

Landar

Ibland landar jag ...eller nödlandar kanske.....i dag är det sådan dag....ena stunden känns allt toppen och sen ser jag mig uppifrån med dem där kritiska ögonen...jag vill kunna prestera bättre...klara mina mål..har faktiskt några men är inte lika målmedveten som min man..onska att jag hade ens tio procent av hans...jag har massa mål i huvudet men men ...man är det man är säger Elsa...i dag känner jag mig riktigt gammal...43år det låter hemskt...jag känner mig inte som tjejerna i HM katalogen....jag kan inte läsa Veckorevyn längre...eller Amelia..det är för dem som är 30+...eller MAMA jag har fött tre barn och dem börjar blir stora..det är också lite sorligt men naturligt...ska jag läsa Tara??....eller Allers...???
Jobbar i morgon och sen är jag ledig fyra dagar så skönt...hoppas det blir fint väder....jag ska fortsätta fixa här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar