söndag 5 juni 2011

Shakes





Ska köra Nutrilett kur nu två veckor...tills vi åker till Turkiet....det är lättare göra det när man är hemma och jag är ledig nu tre dagar nu....det brukar vara svårare på jobbet...man blir så trött och sen sugen på massa gott men jag tror att det kommer att gå bra...gud var Fredrik har slitit med huset men det bleir så himla fint.Har lagt massa kläder på tradera det blir hoppningsvis lite extra pengat till resan.....i morgon ska jag hjälpå Alexazandra att handla till studenten..och kanske ska jag sola också så man har lite färg innan resan...nästa helg ska Fredrik titta på huset...kan tyvärr inte följa med eftersom jag jobbar..synd..vil så gärna gå in och titta på det fina fina huset....snart ska vi åka till Västkusten också bara längtar här lite bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar