fredag 15 juli 2011

Hemma igen

Hemma igen efter en vecka i Västkusten...jag hade kunnat stanna där forever...faktiskt...ska man vara ärlig så det kändes ingen vidare att komma hem...jag är trött på Västerås....jag känner hur stressen inom mig stiger desto närmare jag kommer hem...ska börja jobba på torsdag och det känns så där...skönt att Fredrik kan njuta av semestern...jag kan inte...har inte kunnat njuta av min semester alls tyvärr...jag hade kunnat stanna på Härön...lyssna på havet..virka mina mössor ...lyssna på radio..p3....gå promenader...köpa lite godis...men nu är man tillbaka i verkligheten...jag är redan trött innan jag ens har börjat jobba....känner mig inte glad alls bara deppig och ledsen....jag få väl försöka jogga eller städa bort min depppighet...jag är gammal...jag känner mig gammal...43-år det låter gammalt det är gammalt...tänker på vinter som kommer sen jag klarar inte kylan och mörkret......jag är trött inombors...jag är trött på mig själv...kanske det finns en tunna på återbruket till någon som mig......ni som tycker att jag är låter gnällig ...behöver inte läsa min blogg............
 Min önskelista

1. Känna mig glad
2. Känna mig glad och stark i kroppen
3. Känna mig glad och ha några drömmar
4. Känna mig glad när jag tittar på mig i spegeln

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar