fredag 25 februari 2011

Helg

Vad skönt att det  helg nu...har inte varit på toppen precis nu.....nästa vecka kommer min mamma och lillasyster Edla och min stora tjej Julia...och Pali.....vi ska ta dagbåten med tjejerna och möta dem kul...jul...
Läkaren ringde härom kvällen sent på kvällen...konstigt...men mina värden är på bättringsvägen..skönt men värderna är inte bra än så jag måste fortsätta äta tabletter ett tag bara upphåll över sommaren.
Har märkt att när jag solar nu så blir jag jättebrun måste vara att jag äter så stora doser D-vitamin just nu.
Ska bara göra massa sköna saker i helgen försöka träna och sola och kanske åka på stan....
Vill så gärna färga mitt hår mörkt men vet att jag ångrar det sen..jag gör det till hösten....



Här är bild på vår nya lampa...gillar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar