torsdag 3 februari 2011

Tsau Bella

Mina studier i Italienska gå inte så bra nu...måste bli bättre...min träning ta så mycket tid just nu. Jag försöker träna minst en timme per dag...nu när jag är ledig blir det två timmar....jag skulle vilja skriva så mycket om vissa saker...avreagera mig...men det går inte...alltid är superbra på hemmaplan...vad annars men övrigt...jobbet det är för mycket att göra..jag kan inte klona mig..inte mina kolleger heller....vi väntar på bättre tider men men...härligt det regnar och är plusgrader...jag älskar det...snön smälter och våren är på G....i dag ska jag och Elsa gå en sväng på stan..tänkte köpa lite nya färger på Panduro...det är så himla roligt att måla ....har jag sagt det några gånger....jag älskar att vara hemma........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar