onsdag 27 april 2011

Onsdag

Elsa stannade hemma i dag hon har feber...jag hade tur en ledig dag så jag slapp vabba i dag. Fredrik är borta över natten och jag väntar att Vera och Niklas ska komma hem.....I morgon ska jag jobba ... har ingen ork på mitt jobb det kräver alldeles för mycket av mig....jag kan inte klona mig där....Jag tyckte att det var så roligt i början man hade så mycket förväntningar och allt var nytt och spännande...nu är det bara stressigt..jag har varit hos Lia i dag fixat ögönbrynen ...ville träffa henne också...vill så gärna träna.......träna ..försökte gå lite smått i dag på löpbandet men det var nog ingen bra ide....faaaan kan inte låta bli...är lagom skadad. Jag har letat efter snygga vår skor hittar inga..det är så konstiga modeller....alla ser ut som Lady Gaga skor..vill inte ha såna...måste fixa lite nya målar färger.......så Elsa och jag kan måla nya tavlor..vit och svart är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar