måndag 4 april 2011

Varning...ytligt gnäll




Jag är irriterad...ni som läser min blogg ni vet att jag tränar rätt så mycket ...men fa fan jag kommer inte i den formen som jag vill...never...ja jag vet du är så fin Minna....få jag höra men jag vill vara i form...hatar vara degig och slapp i kroppen...jag funderar massa knep nu...behöver lite jävlarnaamma...finsk sisu..pepp..två månader kvar sen ska bikinin fram men som jag ser ut nu så kommer den defenetivt inte fram...jag har alltid haft platt mage men vad har hänt...me not like..jag ska jobba hårdare och faktiskt äta ytterst lite...ströd som jag är men jag är inte nöjd...(fast allt annat är bra..är kär....frisk ...fina barn)pissande hundar just nu ...så moppen går varm..men ...här några bilder på när jag var i bra form..så vill jag vara..och så få det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar