onsdag 17 augusti 2011

Onsdag

Fint väder...Elsa och jag vi har varit på stan och bytit en väska som gick sönder....direkt efter när jag hade köpt den....sitter och kollar på jobb...lite eller väldigt sugen på att göra något annat...men vad..helst vill jag ha eget företag .....har tränat massor fast ryggen och nacken krånglar lite men jag skiter i det...jag få ha ont...ska försöka inte gnälla fast jag jätteont i mellanåt......försöka låta bli tänka på det....vill åka till Finland men har ingen semester..eller kan ta ut några dagar men nu verkar det vara svårt att ta ut igen...finns ingen folk....Betty löper första gången och Viggo verkar inte bry sig...han gillar mera killar den hunden....fast det är en konflikt mellan Frank och Viggo nu....jag tror Frank försvarar eller vaktar Betty....tok hundar....idag ska jag köra med crosstrainer.....det händer inte så mycket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar