torsdag 25 augusti 2011

Uppdateringar

Dags med lite uppdateringar....

1.Roligt=Julia och Acke är på besök.....tråkigt att dem åker i dag
2.Hälsa=så där är tröttare än vanligt mina värden har gått ner...har kramper varje natt på benen och jag läste precis att det är brist på D-vitamin men jag äter ju massor av D-vitamin.
3.Har gjort=varit på Tema dagar med jobbet på Sundyholms slott.....kan bara säga att jag kommer inte vidare med något och det känns hopplöst....
4.Träning=går ganska bra
5.Ska göra= inte vet jag
6. Hur ska jag hämta styrka=från tystnaden
7.Hemlig dröm=förbli hemlig....kommer aldrig hända...och det känns så himla tråkigt
8.Hemmet=inga projekt just nu.....tappat stinget
9.Hundarna...Betty söt ...Chippen vaktar henne...Viggo luktar hund
10.negativt=att vinter och mörkret är på väg......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar