torsdag 8 september 2011

....................

Hostar.....allmänt eländig...känner mig febrig och som jag inte kan andas....men i morgon ska jag jobba...få väl vara hängig kan ju inte stanna hemma hur länge som helst...få lappsjuka också....Har fixat till min blogg ...hoppas ni som läser min blogg gillar det...inga fina hus till salu kollar säkert flera gången om dagen...vill inte ha så stort hus..huset ska vara charmig med fin tomt och bra läge....har inte bråttom men det är lite roligt att drömma och titta...skulle verkligen behöva miljö ombyte och ny start....väntar att Elsis ska komma hem från skolan....hon har lång i dag och har också varit hängig nu snart två veckor.....tycker synd om henne för hon bli aldrig riktig pigg....själv ska jag proppa i mig vitaminer och nyttigheter så jag få krafter ....det är så tyst hemma...hela veckan har det varit så tyst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar