måndag 5 september 2011

Jag är skyldig

Jag är skyldig för att jag vill ha mer.....om ....jag skulle kunna få ordning på min tankar och funderingar...skulle jag vara så nöjd.....jag är inte nöjd med mig själv...känns som hela jag har stannat...som livet har stannat....det kanske då man ska njuta men jag har svårt med det...är jag född med finsk melankoli i blodet...jag kanske fick en större dos en vad andra brukar få...blir så otroligt på verkad av andra människors öde....kan inte bara läsa något och blunda...jag känner med och jag känner för mycket och det dra ner mig....och det finns elände överallt...och det är för tung last att bära om man är för mottaglig...och nu är jag sån....det kanske därför jag trivs hemma ...eller så isolerar jag mig....kanske har jag en 40-års kris....skit i samma så är det...så längtar jag efter att ha små barn runtomkring mig.....man glömmer alla världes problem då...man kan leva i sin lilla bubbla..vad underbart det var att komma hem med Elsa från BB...jag är skyldig har b...feber kan man säga det högt..det kan man...jag kan det på min blogg...fast nu är jag för gammal ....det blir inte lättare heller när man snart få nosa Hannas babys...jag borde få låna någons babys några dagar....
Mina blodvärden och andra värden har blivit sämre...och det märks har ont i huvudet varje natt...måste kolla varför men har inte stor tillit tii sjukvården...Elsa har börjat spela på piano..det är jätteroligt...i morgon är det dags igen..hon kommer tycka att det är jättekul....Fredrik har haft en bra golf säsong...det är också roligt...jag ser att han bli så glad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar