måndag 4 oktober 2010

En sån där dag

I dag är det en sån där dag..vet inte hur man ska beskriva...det bara känns mörkt..ingenting har hänt allt är bra men jag är mörk. Jag tar slut...för mycket krav och stress börjar skära mig i små bitar. Jag jobbar 10 timmars dagar ...kör bil 1 1/2  timme ...hemma sju...hela dagen har man haft folk runt omkring sig som behöver hjälp...ljudnivån..det kan hända saker..vara alltid på sin vakt...tänk på säkerheten...glöm inte något...för mycket att göra konstant...ska hinna träna..ska hinna umgås med familjen..på riktigt ...vara närvarande...umgås med vänner????Vad är det för något....jag som knappast vill svara i telefonen länge...jag har smått förvandlats till en ensam varg...jag mår som bäst när jag få sitta och virka...Jag vill inte klaga...jag vill inte vara otacksam...har ju jobb..fin familj..mina vänner osv...jag tänker på det varje dag och få ännu mer skuldkänslor att jag inte är på topp....behöver sova bra...slappna av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar