tisdag 19 oktober 2010

Tyst

Eftersom jag är trött på att gnälla så ska jag bli tyst.....har varit och tagit massa prover i dag...få se vad som händer. Jag är inte glad bara ledsen just nu...riktigt ledsen faktiskt....orkar inte hålla masken längre så är det bara...ska vara hemma den här veckan. Jag och Elsa åkte till Maxi i dag...tänk att bara det lilla resulterade att jag blev helt slut?????Whats happening???Ingen rolig läsning det här nej...natten som var satt jag uppe redan stressad över julen...alla födelsedagar som kommer....nästa schema som ska planeras...du som inte orkar läsa detta gör inte det...Jag ser bara ett blekt ansikte i spegeln...ögonen är helt tumma...min glädje har försvunnit...var det någon som var här och stal den...så fall vill jag ha den tillbaka...nej jag orkar inte att byta jobb just nu...nej jag kan inte ta semester...jag vet jag måste ta hand om mig...jag vet allt det här men hur få man det att fungera praktiskt...hur hämtar man krafterna...jag behöver en stor dos nu..kan man beställa det på nätet...nej skulle inte tro det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar