måndag 18 oktober 2010

Svag

Jag hatar att vara svag...jag vill inte ge upp heller...är så j...envis...men jag måste bara släppa taget nu och inse att jag är bara så slut som man kan vara.....och vad gör man då?
 Numero uno....sjukskriver sig inte bara en vecka...jag behöver minst två månader för att sova,äta,vila, och bara ta igen krafterna.....det här har pågått för länge...två år nästan...förra hösten var inte roligt men jag har försökt men nu går det inte....jag är inte Super kvinnan....I morgon ska jag tillbaka til läkaren och ta massa prover och ska fråga henne om inte dem kan sjukskriva mig hoppas det går.
Elsa har köpt en ny liten hamster den är jättesöt och snäll ...den bits inte....Jag har sovit nästan hela dagen och ikväll ska jag en sväng hos lia och fixa till håret...bara lite och Fredrik ska klippa sig....skanar Finland skulle behöva lite mammas omsorg......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar