tisdag 1 mars 2011

Det här med vikt....


Jag har störd förhållade till det här med vikt...jag är väl medveten om det....men ärligt talad...jag är inte ensam om det...alla pratar om att banta...alla vill gå ner vikt...jag hör detta ständigt...det gäller även mig ...Fredrik...mina kompisar ....tidningar...kändisar...det var inte så här förut....man rörde sig mycket med..man arbetade mer med kroppen...Jag har bantat halva mitt liv...det startade efter jag fick mitt första barn..efter två veckor förlossningen vägde jag 52kg och alla tyckte att jag hade blivit så snygg för att jag såg ut som en sticka...då började jag första gången ifrågasätta hur mycket jag vägde...hade aldrig ens tänkt på det innan....det startade då...jag som tyckte att jag inte var tjock när jag vägde 62kg innan....men tydligen tyckte folk att jag var finare när jag vägde 52kg...dem flesta jagar den perfekta vikten....Jag är tacksam att min kropp fungerar och den tar mig dit jag vill....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar