onsdag 9 mars 2011

Inte att leka med....

Jag är inte att leka med om man blir osams med mig...jag försvarar alltid mina nära och kära.....hatar folk som skvallrar..är avundsjuka...tycker att det är så himla fult egenskap...eller hur...att vara avundsjuk på någon...finns inte i min värld.
Ibland känns som folk ha så tråkigt liv själva så dem måste lägga sig i andras...men jag konfonterar folk då..och blir så där lagom obekväm...hah...hah..hha annars bra dag på jobbet..och är hemma hos fina Elsis...skjutsade Vera till taetern..och min älskling är i London och titta på Zlatan...så roligt för honom.....JAG TROR ATT JAG SKA BILPUNDA ETT TAG...ELLER FUNDERA UT VAD FREDRIK SKA KÖPA TILL MIG FRÅN FLYGPLATSEN.......ELLER GOSA MED VALPEN...ELLER TRÄNA....DET ÄR VÅR SNART OCH JAG ÄR SÅ DÄR.... GLAD...LYCKLIG...JÄTTEKÄR....TACKSAM....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar