tisdag 8 mars 2011

Gult linne och Zlatan......

God morgon allihopa...om det nu finns någon där ute som läser min blogg.....vore kul om någon kunde kommentera något också...så jag vet vem är det som kikar in....jag är ledig...älskar att vara ledig mitti i veckan...så jag kan rensa...träna..fixa hemma.
Jag beställde några toppar från Hm...har börjat gilla gult..det känns så somrigt..tog en ego bild..aningen urringad...stavar man så...köpte även en i korall..snyggt sen när man få lite färg. Fredrik ska åka till England i dag med Björn...vad roligt för dem...de ska se Zlatan...spela....bäst att du ta några kort också. Jag tycker min juicemaskin är toppen...jag som äter dåligt men grönsaker kan blanda broccolli,spenat apelsin....+massa massa annat. Snacka om jag kommer att bli pigg...när jag fortsätter så här....älskar våren bara längtar efter att sitta och sola på baksidan.....ska övertala Fredrik att köpa lite större pool till ungarna..han säger att gräsmattan bli ful????Vovvarna leker dem har en liten nalle som dem bär överallt och Betty drar i ena armen och Frank i det ena..så himla söta ihop. Ha en bra allihopa kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar