måndag 28 mars 2011

Måndag-ledig

Sov rätt så bra i natt...gillar sova med öppet fönster...Fredrik ska åka till Paris i dag..lycko han...har lagt annons på Chippen på vovvnet vi få se om jag hittar någon i närheten som kan adoptera honom...han måste känna att han ligger risigt till...igår fjäskade han hela kvällen..var så där gullig så man få ett dåligt samvete...men hittar jag ett "fosterhem"till han vore bra..då kan jag låna han ibland..Betty måste ju få leka och sen så småningom ska jag ha valpar med Betty+Chippen.
I dag ska jag hämta Alexandra efter skolan och vi ska kolla efter lägenhet till henne...jag har redan hunnit åka till återbruket..har slängt massa gammalt skit..fattar inte hur mycket man kan samla på sig...har jättehög med prylar som ska till Brödet och Fiskarna också...våren är här det är helt underbart...och jag är fastbesluten att fixa några saker som jag är riktigt missnöjd med..men vad det är talar jag inte om...måste bara samla kraft..och lite jävlanamanna...
måste fixa min pass så nästa gång kan jag och min älskling åka till Paris,Italien...vart som helst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar