måndag 27 februari 2012

44 år

44 hemsk siffra...det slog mig i dag att jag är 44år...det låter mycket ...det låter gammalt....jag har alltid en ålderskris säger Fredrik...men det har bara varit på låtsas...jag har sagt att jag är gammal bara för att man säger så....
Men i dag...har jag bara tänk på min ålder...44 bara 20 år till pension
44....bara 6 år till 50...ursäkta men jag få panik ..... ålders panik....kanske jag måste köpa en sport bil eller byta till leopardblusar...korta kjolar...kan man åka inlines när man 44...kan man gilla historier om kiss och bajs...fis...när man är 44år...läppglans då ..intagna sa att bara fjortisar använder det...hur kan man acceptera och hantera att man blir äldre...tiden går för fort...måste det ta 44 år för att hitta balansen i livet.....hur ska jag hantera den här ålders krisen nu då...jag få vara tyst om den...lägga mer pengar på Restyline....botox...plastikoperationer..."ironi"...vill inte ha kommentarer som du duger som du är...+ annat carpe diem "skit".

Jag njuter av dagen och livet men är redan 44år och för mig låter det mycket eftersom min mentala åldern hänger inte riktigt med......nu ska den här tanten virka lite och sätta på sig ett par benvärmare♥På översta bilden är det jag som inte har röda strumpbyxor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar