måndag 20 februari 2012

Tusen tankar

Inte kanske tusen men några alla fall.....trodde att benet var bättre ...så jag testade att gå 5km lugnt på löpbandet...och nu sitter jag här...med molande värk ...jag är ju så ivrig..vågen visar -2kg nu är det 5kg kvar...det går skata men säkert.
Elsa ska klippa sitt hår i dag...mycket kortare...det blir nog jättefint. vera praktiserar på Moment i Stockholm...teater förstås.
Jag har jobbat hela helgen ...roligt men lite segt...tiden gick ganska sakta men vi målade massor.
Har tittat på  serien Äkta Människor på SVT play har helt missat den...skitbra serie...annorlunda...har några avsnitt att titta på.....Elsa tyckte att hur kan dem ha Robotar men så gamla telefoner????
Väntar på att min man ska få lust till att tapetsera....det kommer kanske snart. Jag lyssnar faktiskt Lena PH nya skiva rätt så bra faktiskt...

1 kommentar:

  1. Tiden gick ju sakta för att jag inte var där! ;)
    //Vronkan

    SvaraRadera