onsdag 1 februari 2012

Aj massa sprutor

Japp jag är fåfäng och samtidigt så himla nyfiken. Jag brukar fylla mina "surrynkor" med Restyline....jag menar vecken brevid munnen och mellan ögonen....inte så ofta men ibland...i dag har jag gjort det...och jag är så nöjd...senast gjorde jag 2009 saå det är länge sen.
Jag vill defenetivt inte bli en plastic face...som Hollywood fruar utan mimik....Jag går till Aros CityLaser i Västerås kan verkligen rekomdera henne (Eva-Lotta)...det gör inte ont..lite men man vet att man bli fin så det kan man ta...annars gillar jag inte sprutor...konstigt går man till en vanlig doktor så tycker att det är jobbigt med sprutor men vet jag att jag kan bli "slätare" då njuter jag av det istället...haha...hah..knäpp man är...och som vanligt kommer jag säkert få kommentarer...varför lägger du pengar på sånt ...????Men det väljer ju jag själv eller hur?
Du som vill veta mer om Restyline här kommer lite fakta...oBS det är inte samma som Botox.
Vad är Restylane?Restylane® slätar ut rynkor, framhäver ansiktets konturer, skapar fylligare läppar och föryngrar huden.


Behandlingarna anpassas till dina behov och resultaten syns omedelbart. Restylane är en naturlig skönhetsprodukt som inte påverkar ansiktsuttrycken eller ansiktsrörelserna. Mer än 10 miljoner behandlingar med Restylane har utförts över hela världen.
Restylane är en kristallklar gel som injiceras i huden i små mängder för att återskapa volym och struktur. Restylane är baserad på en  hyaluronsyra som liknar kroppens egen hyaluronsyra. Hyaluronsyran i Restylane är icke-animalisk, vilket innebär att risken för allergiska- eller överkänslighetsreaktioner är minimal och att hudtester inte behövs.


Resultaten av en behandling med Restylane är långvariga, utan att vara permanenta, vilket ger dig frihet att välja om du vill behålla effekten. Effekten av en behandling med Restylane syns vanligen 6–12 månader och med endast en uppföljningsbehandling har effekten, i en ny klinisk studie, visats vara ända upp till 18 månader. För att bibehålla resultaten i läpparna behövs vanligen en uppföljningsbehandling inom 6 månader.

2 kommentarer:

  1. Åh jag behöver också!
    Vad kostar det? Hur länge håller det?
    Maja

    SvaraRadera
  2. Det kostar 3200kr en spruta...hur mycket man behöver spruta beror på hur djupa rynkorna är.

    SvaraRadera