lördag 31 mars 2012

Gnäll

Nu kommer en riktig gnäll..negativ Minna inlägg..i dag vill jag gnälla..fy som jag känner mig...alla andra har redan haft den här skiten i vår familj...jag trodde att jag skulle slippa men nej..har legat hela dagen i sängen...fick låna Elsas bärbara så jag kan roa mig lite alla fall....fy så jag mår illa..men ändå kan äta en massa godis..konstigt...har aldrig haft så här ont i lederna måste vara en stark virus...Fredrik har tagit väl hand om mig ....fick tulpaner,påskägg och mat i sängen....
Nästa vecka ska jag gå på visnimg...Fredrik och Niklas ska åka på en golf resa...men han ska gå se huset den 9/4...han tyckte inte så mycket om tomten...men huset verkar så fin annars...
Känner mig jättelåg,ful,fet,gammal,rastlös,blek......you name it....men man måste väl ha sådana dagar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar