torsdag 29 mars 2012

Hinner inte blogga

Hinner inte blogga så mycket när jag jobbar...jättemycket att göra på jobbet...synd att jag inte hade stegmätare i dag...trappor upp och trappor ner...men dagen flyter när man har bästa arbetskamrater...vi ägnar oss inte åt skitsnack...vi tycker om varandra punk..slut...Jag har hittat ett hus...nu gäller det bara att Fredrik gillar huset men det tror jag att han gjorde...fast han blir inte som jag ...ska nästa packa flyttkartonger och inreda på engång...undrar hur många hus jag redan har inrett i fantasin...ganska många faktiskt.. Jag tror att Betty väntar valpar...känner det på mig....Har gjort en ny prislista till Lia hoppas hon gillar den...ska lämna den i morgon bitti.....här är bilden på Cola burken som exploderade i går...i min hand..vilken smäll och det gjorde jätteont....Pernilla blev rädd vi fattade inte vad som hände...det var cola över allt...har ringt till coca cola dem ska skicka en låda som jag ska skicka tillbaka till dem ...det ska inte hända...hade den exploderat i bilen då hade det inte gått så bra....det var inte kul..hade ont i ögat hela natten men nu är det bättre...som ni se i bilden så hade jag inte ens öppnat burken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar