lördag 17 mars 2012

Mycket skratt

Det är mycket skratt på jobbet...samtals ämnena är ibland lite konstiga men det blir så bara...min fredrik ligger sjuk...nu menar jag Jättesjuk...han har nog influenssa...snäll lydig fru som jag är... åkte jag till Mc och köpte mat till honom...nej jag orkade inte laga mat...därför tackar jag gud för alla snabb mat ställen...ni har räddad mig många gånger.
Jag "På"hus ....jag älskar det röda "Astrid Lingrens"hus..med äppelträden ....jag får en varm känsla i hela min kropp...
Jag funderar på att träna en timme....det bra för min Adhd....jag har själv gjort en diagnos...Minna Phil.....skulle vilja skaffa Pt licens..har tänkt på det länge...det är inte så dyrt....men det kommer.....snacka om att hoppa från ämne till ett annat....
Elsa vill pyssla det är klart att vi ska göra det också♥
Funderar på vad vi ska göra på semestern?????Det blir älskade Västkusten...längtar....Finland min fina Finland....och hoppningsvis blir det hundvalpar i maj.....japp Frank the Tank har gjort det...han kan sin grej den killen...
Elsa tycker att hon har en konstig mamma inte som alla andra...nej verkligen inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar