söndag 25 mars 2012

Utmaning

Eftersom jag har haft ont i mitt knä några månader så har jag inte kunnat träna som jag vill...men nu är det mycket bättre. Jag vill verkligen komma i form...är inte där än och det är inte lätt...förut kunde jag har sån oerhört diciplin ...jag kunde tacka nej till massa gott men det är så svårt.....jag är glad och nöjd med mig själv men dem där jeansen typ...10stycken är inte nöjda med mig...hah..hah jag få väl skylla på dem. Såg ett par underbara skor på Scorett..Fredrik skulle köpa dem till mig men jag sa att om jag lyckas vara duktig två veckor nu ...då kan du köpa dem till mig...så ..har solat två gånger nu..blev röd i ansiktet...I morgon ska Lia fixa mitt hår+ögonbryna...liten renovering...


Älska balett dansörer...ville bli det eller en prinsessa när jag var liten.....älskade min kusins Mirjas gamla ballerina dräkt...håller på att måla en tavla...med en ballerina♥Min morfar Mikko älskade se balett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar