fredag 17 augusti 2012

Fredag.....ni som tänker på att börja träna på gym...

Vilket väder...men jag är för rastlös att ligga i solen. Jag var hos sjukgymnasten i onsdags..hon tror att det är minisken som är sönder+ledbandet....men vi få se vad magnet röntgen visar......sen sa hon att knäskålen rör sig och är mycket "slappare" än den andra....och att den lättare hoppar från plats.....
Jag har tränat med Denice...överkroppen och armar..så himla roligt och jag känner mig mycket starkare....gör några rehab övningar också med benen......
Hanna och Pauli är i Sverige så igår fick pussa på babysen...gud hon är bara för söt♥♥♥
Börja träna PÅ IRON SPORT det är så bra där.....bästa gymmet jag har tränat på och jag har provat på dem flesta ......Fredrik har börjat där och tycker att det är kanon...han ska på fest ikväll så jag och Elsa är helt själva...vad ska vi hitta på????



Lite bilder......Denice gör lite dance moves......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar