söndag 12 augusti 2012

Söndag låååånga söndag

Vi håller på rensa veras rum ...hon ska ju flytta.....till Finland och bli riktig skådis........jag få massa plats till mina kläder i hennes garderob..det kommer bli kul för henne och lite tråkigt att hon kommer att vara långt borta men jag är verkligen ingen höns mamma..mina tjejer är så duktiga och självständiga ...vet att dem klara sig och det är viktigt att prova sina vingar....och man kan chatta det är kanon...
Åkte till gymmet..för Maria skulle testa att köra på Iron Sport...hon körde jag "drev"på....Vera och jag skulle ta ut hundarna..kunde gå typ 500meter sen sa det stopp.....haltar sakta hem igen bajs bajs...bara längtar att få magnetröntga mitt knä....hittade Cecius på Ica hälla.....billigt också..3st för 55kr...träffade en gammal kompis där Eva-Lena det var jätte roligt att träffa henne...Fredrik har sprungit och varit på golfbanan....nu tittar ha på golf....jag har aldrig ro att sitta framför tv....på bilden Verus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar