tisdag 7 augusti 2012

Jag får dåligt samvete

Jag få dåligt samvete när jag stannar hemma från jobbet.....eftersom jag inte ha feber eller ....så.....men grymt ont i hela j...benet men orkar inte tjata om det...inte så kul att läsa om det heller+att det finns dem som har så mycket värre...så mina problem är ju ingenting utom att jag går inte så fort...och att känns hela tiden att knät "går sönder"totalt snart......Har "badat" Viggo i morse om man nu kan kalla det att bada...varma blöta handukar och sen gnugga....fast det gillar han..och till och med luktar lite gott nu....sen fick han några köttbullar och kycklingfile som belöning....svårt när jag inte kan gå långa promenader med hundarna....saknar det jättemycket...förut kunde jag gå två timmar med han....jag har alltid gillat att gå...sen jag var liten...mamma sa att jag orkade gå hur mycket som helst....jag ska måla byrån klart...Elsa köpte knoppar från Indiska i går.....har målat vår vita byra å svart....sugen att ha Silver,svart,vit ...hemma...
Nu ska jag pulvra hela veckan+protein.....magrutorna finns där under "godismagen"....dem finns garanterad...eftersom jag har svårt att gå så blir det mycket träning för mage,rygg,axlar,armar....och rehab träning för knät...
Ibland tycker att jag ser ut som en man....det är sant....har så kantiga drag...skulle kunna vara bra dragshow artist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar