måndag 13 augusti 2012

Tråkigt och jag är tråkig...

Just nu känner mig jag tråkig...riktigt tråkig...extrem tråkig..inte ens sugen på godis...Fredrik har köpt någon hemsk ost det luktar fotsvett.....tycker att jag skriver tråkiga saker och klä mig tråkigt....mitt knä är tråkigt att prata om....Elsa säger att hon inte ha något liv...inga kompisar hemma..hon har tråkigt....Fredrik har roligt...han har alltid roligt....
saknar mina kollegor....dem är roliga....men just nu är jag väldigt negativ...kanske ska jag raka av mig håret som Britney..eller dricka mig full men det är också tråkigt.....behöver springa....är som Viggo som inte få springa på ett tag ...går ....från rum till rum...grannens katt är här jämt försökte skrämma bort den i dag....tänkte att Viggo få spel när han få se den.. ......han har varit jobbig i dag...vägrat att komma in för att det är en flyga inne..skakar som ett asplöv....jag försökte locka in han men nej...inte ens köttbulle fungerade...vad tråkig han är....
Japp ANNARS MÅR JA BRA♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar