torsdag 7 juni 2012

God morgon

I morgon ta Vera studenten....hon firar det i Stockholm men sina kompisar sen ska vi ha fest här på lördag...catering är beställd..Fredrik har fixat...jag och Elsa vi har fixat alla dekorationer...presenterna är fixade...enda jag måste fixa är lite godis,chips,bröd och glass...det blir Elsas glass bar det har Vera önskat.

Mitt knä känns lite bättre men jag kan inte gå så långa stunder då gör det ont men jag tror att det blir bättre och bättre....i morgon ska jag till sjukgymnasten....hon ska fixa min nacke....hah..hah nu få vi börja om med knät också....jag behöver reservdelar...jag är lite skadad gods....det är ingen synd om mig.... JAG har det hur bra som helst...söndag husvisning..jag längtar ..hoppas jag inte bli besviken....jag diggar huset..riktigt mycket..läget är bra..tomten är stor....tillräckligt med rum...fina badrum..Me Like...Fredrik tycker att jag blir för manisk..men så är jag...det är över ett år sedan vi började leta efter hus..och jag har rensat och "flytt" städat sen dess...kommer bli mycket enklare att flytta när man har rensat massa...på bilden jag och Vera vi brukar ta  galna bilder...rätt så ofta...vissa är så fula som man vågar inte lägga ut dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar