lördag 23 juni 2012

Härlig Midsommar

Vi har haft det bra...god sällskap..god mat som min kära man lagade förstås...jag har tur ....kan ju inte laga mat...kanske något men ni vet tycker det är såååååå tråkigt...vi har sovit till elva....jag har städat efter gårdagens fest...i dag ska jag träna lite senare..och leva på protein drinkar och nutrilett...har blivit för mycket gott...så det är dags att "deffa" lite.....
Solen skiner inte i dag...perfekt väder för att måla och träna...titta på film.
Har sån husfeber men det finns inget som intresserar...juuuu en men 6 miljoner...för mycket pengar..
om en vecka har Fredrik semester...jag har tre veckor kvar...tiden få gå lite saktare.....vill ju inte jobba än.....älskar att vara hemma...är ingen människa som älskar att resa.....få göra det sen ...när jag/vi är lite äldre.....tog en värktablett som fastnade i halsen...vidrigt....det gör nästan ont...det gör ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar