söndag 24 juni 2012

Lååång heeeelg

Vad helgen har varit lång...konstigt väder....fattar ingenting...vad jag har tränat i dag..är en duktig idiot faktiskt....men nu känner jag att jag behöver någon som "piskar" mig lite...längtar efter tränings passet på torsdag..måste säga till alla att PT det är grejer det...alla borde ha en..
Pauli min lillebror som bor i Finland har varit här hela dagen med sina barn...mysigt..Ada sover över...tjejerna har jättekul.....jag har tre veckor kvar av min semester...det är ganska mycket....sköööönt för mig....


Såg en sån snygg bikini på Erikslund i dag...marinblå..Adidas..enkel men det gillar jag....se på bilderna...även bild på min fina lillebror....duktig kille som är en jävel på bygga och mura.... jag har jättemånga läsare ...men det är sällan någon kommenterar min blogg...det kanske är svårt....det är så himla roligt att läsa när någon har skrivit något♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar