måndag 25 juni 2012

Semester?



Jaaa vad kan man säga...semester...när det regnar...det går ju det också men i dag har det varit riktigt seg dag...hade nästan lust att jobba faktiskt...kan ju inte träna hela tiden heller...eller det kanske man kan...jag kör inte tillräckligt hårt känns det som..pratade med min sjukgymnast och jag har inte fel på minisken...hon säger att det är en muskelskada att jag kan köra med crosstrainer och..med motionscykel....har målat lite..ska lägga ut lite bilder..på onsdag ska jag till Lia..fixa håret och i morgon ska jag till sjukgymnasten igen....Elsa och Ada tittar på Twilight filmerna igen...dem tittade på alla tre i går kväll...jag tror att dem tittar på dem igen....nu är det 4 dagar kvar sen har Fredrik semester..vi få två veckor ihop...i morgon åker jag kanske till sala och går på loppis..vi få se....senaste tavlan heter Eva....det passar bra tycker jag...jag har hunnit hemnet "punda"...men det finns inte något...så tråkigt...hur svårt kan det vara att hitta det perfekta huset....svårt verkar det som....snart är det Cityfestival...är det sånt här skit väder...då vill jag inte ens gå dit....nej nu ska jag rensa lite bilder kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar