onsdag 27 juni 2012

Snart sovdags

I dag har det varit en bra dag...har gått mycket...säger inte hur mycket .....men knät känns braaaaaa.....jag har varit hos Lia med Carina..fixade håret...det blev jättebra...förstås...
Har hållit mig till min diet..inga problem bara man äter regelbundet så inte blodsockret.......gå neeeeer....gillar skriva så där...Hanna och Pauli var här med barnen..Viljami  har så stora ögon när han spelar dataspel.
Jag och Elsa åkte till shopping center...köpte brun utan sol...vågar inte sola i solarium längre...det är bättre att fejka...har hittat några produkter som inte luktar eller blir så fläckiga.....hittade en grön topp också...älskar grönt. I morgon blir det gympass med Denice....så jag måste lägga mig så jag orkar i morgon...tog den här bilden i dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar