fredag 23 juli 2010

Få inte


Jag har tappat min motivationen till min träning och kosten...det blir alltid så när jag jobbar...vet inte varför...jobbet är så himla krävande så att jag gå och småäter hela tiden och om det finns massa gott runt omkring så är det så svårt att låta bli....fast egentligen är jag inte dugg sugen....jag är trött och känner mig lite uppgiven men i morgon är jag ledig. Det blir lång promenad på morgonen och så få jag faktiskt ta mig till gymmet. Nu är det slut på godis ätandet igen...jag få inte ge upp. Jag har en svart klänning....världens snyggaste men den är tight...och då måste jag också vara det så det så.....Vera har den på sig på den här bilden...den är pytte liten men den vill jag ha på mig till jul och den ska sitta snyggt...inte så där så man inte kan andas....I-lands problem...egentligen...jag få skärpa mig...kanske tejpa munnen eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar