lördag 24 juli 2010

MInnas funderingar


Jag har haft en hel underbar semester...i år jag kände mig glad stark och utvilad men tyvärr efter fyra dagar på jobbet känner jag mig trött irriterad...uppgiven you name it...det är för mycket...jag klarar inte klona mig...jag kan inte springa vara överallt pendla...svara på alla frågor....det är för mycket det är tungt...jag älskar mitt jobb men det är för mycket. Jag har gått ner i tid för att det skulle vara lite lättare men det hjälper inte...känns om jag kommer snart vara i ruta ett igen och jag vill inte...verkligen inte...

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Låter som en jobbig sits. Jag vet hur det är. Svårt att räcka till... man har ju ett annat liv utanför jobbet oxå.

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. hej gumman! Tack för att du tror att min dröm kan bli sann...Men vad jobbigt att känna så där....jag känner igen mig i känslan...spelar ingen roll hur mycket man vilar...man blir lika trött ändå då man gör något man egentligen har tröttnat på....Jag tar gärna det du tröttnat på
    Är du ledig på måndag? Har du varit på det där
    återvinningsstället? Jag vill så gärna dit....

    Skriv om du är ledig måndag då kan vi kanske ses om du kan....
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Så kul att du kikade in till mig o att du gillar, blir glad :-)
    Förstår din frustration, så är det med mig med, vill ju gärna hålla på med mitt måleri och allt annat man gör(betong, virkning, stickning) på heltid o kanske ha en liten butik....hmmm, kanske får bli en senare fråga.
    Har just nu semester så man kan greja som man vill....mmmm
    Gillar dina tavlor, enkla o lekfulla, skön stil...
    Ha det bra
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera