torsdag 29 juli 2010

Träning

Sitter här och planerar min träning....måste få lite struktur på detta ...så jag inte känner mig så stressar över det.
Så här har jag tänkt.
5 dagar i veckan Power Walk på morgonen 1 timme är jag ledig då få det bli 1 1/2.
3 gånger styrketräning på gymmet också dagarna när jag är ledig eller slutar kl 17.
Jogga 1 gång i veckan bara för att jag tycker det är skönt...mina benhinnor klara inte mer.
++++++alla promenader med hundarna...
Kost...måste lägga ner sockret...och minska Cola drickandet (Zero) har ju inga kalorier men helt onödigt.
Alkohol går bort helt....i för sig ingen svårt jag dricker aldrig så jag kan lika gärna bli nykterist.
Ska ta hjälp av en PT också...Lena du få höra av dig när du kommer hem!!!!!
Måste peppa mig själv....nu gäller det!

3 kommentarer:

  1. Låter ju hur bra som helst!!! =)
    Själv har jag slutat nu med rökandet :D tack vare min pojkvän!!
    Blir att träna flera ggr i veckan på gymmet och sen köra lite kickboxing med pojkvännen.
    3 ggr i veckan på gymmet låter bra samt en löprunda. Och du har helt rätt med Cola Zero...gott men så onödigt ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Minna!
    Jag vill fundera mera på vilken motiv och färger det ska vara på tavlan.
    Kommer att vara i Köping ofta nu så jag hör av mig ;)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Det går bra säg bara till!!Kram

    SvaraRadera