söndag 11 juli 2010

Mina stora tavlor


Nu är Minna och Fredrik klara dem är stora 70x90 cm ...vi ska ha dem i vardagsrummet. Jag har tränat i morse och varit på Ikea med Hanna...jag köpte nya toaborstar...kul.

Jag ska åka till gymmet när Fredrik kommer hem. Jag har ätit mycket proteiner nu och försöker hålla mig från kolhydrater och godis. i kväll blir det VM-fotboll final hos Rickard....det var +33 grader varm i dag...helt underbart. Små tjejerna har bakat och haft spa här hemma och jag går och plockar efter dem så klart....förresten måste fixa en annan matta nu den som jag har passar inte ihop med tavlorna.....förresten "chippen" har en brud på gång...vi få se om det bli valpar...igen...j...sol och vårare .....

1 kommentar:

  1. Så fiiina!!! =) Jag vill ha med!! Du är jätteduktig ju!!!

    SvaraRadera