fredag 30 juli 2010

Fredag

Har precis kommit hem från Eskilstuna.....Vera och jag har shoppat lite. hon hittade några grejer på Monkie.
Jag och min älskling gick nästan 11/2 timme i morse i rask takt. Jag och Vera tänkte åka till gymmet men dem stänger klockan 19 skit.......hade velat gymma i dag. Jag jobbar i helgen.....känns väl så där...hoppas det inte är stressigt jag orkar inte om det bli så där som det brukar vara.....Det bli en till långpromenad i kväll också nu jävlar vi ska bränna fett......Vi ska hyra ett hus i Toscana nästa semester....härligt kan inte vänta....sitter och tittar på bilder på nätet och drömmer mig bort...

1 kommentar:

  1. hej minna
    här är ullas mejladress, hon är svenska
    ulla.j@home.se, har inte hennes nummer just nu men vill du hellre ringa så kan jag fixa det!
    hoppas ni får tag i nån ledig vecka, må bäst, varmkram lotten

    SvaraRadera