fredag 20 april 2012

Glad...glad.....

Har precis kommit från gymmet ...träffat världens gulligaste och trevligaste tjej.....är så glad. Hon ska hjälpa mig att toppa formen...så nästa gång ska vi ta mina mått och sen köra ett pass...bara längtar.
Så nu ska jag försöka lägga ner mitt knark igen godiset...men det känns tusen gånger lättare och roligare nu när man få lite stöd......måste jag säga att jag är så glad. Jag Minna Maria älskar känna mig vältränad och stark så är det bara...många har åsikter om detta ...det pratade vi också om...skönt när det finns folk som tänker lite lika.....så nu kommer jag blir ännu  mer manisk...ni som känner mig....ni vet hur jag kan bli..men thats me....

1 kommentar:

  1. Åh det maniska får gärna smitta över lite på mig! Det vore underbart med lite träning i livet!! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera